You Changed my life baby,


OJJJ ! GAMLA BILDER ? JAAAAAAAAAAA !

chenare ,
jusste uppdatering hm...
Har kört grävarn ner te Billinge åt pappa , sen tog jag och brorsan och cyklade 3 km hem !
Börjat packa har jag INTE gjort än ,, Måste seriöst börja ,
har käkat kvällsmat med .,. Ett knäckebröd ! Åt en halvmacka te frukost & två te lunch & en liten baguette ..
mycket jag har ätit . Haha intressant inlägg eller hur ?
Men skolan idag tittade på film på engelskan & So:n , Hade läxförhör på fysiken & på Tyskan gjorde vi knappt något . Lekte lek eller något . Målade praogrejjen på bilden så den är klar och inlämnad,
på musiken spelade jag,emilia,Linnea upp för Hela klassen typ & för tobias musiklärarn, så det gick bra tror jag , nu ska jag faktiskt börja packa
hejdå ! :D ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0