i can't believe that i could be so blind .


Jag själv i egen hög person .

skolan sög idag ,,
seriöst , mår inte så jätte bra precis .
Hade först en timme biologi, jag & Emilia pluggade till Kemiprovet som är på Fredag ,
So- snackade om krig i Usa . Svenska, jobbade och läste ,
Lunch-köttbullar & potatismos. Okej ,
DukningsgruppsMöte- veck servetter typ ?
Engelska-jobbade lite i Wb och sedan något annat, slutade 20 över 3 ist för halv 4.
Gött , nu ska jag göra matte/Kemi/bilden Pluggdag idag och imorn , Har även föräldra möte imon
med konfan inför Norge som jag åker te på Onsdag med konfan ! (y)
Nuu --> PLUGG :(
pusssssss ♥(om inlägget kommer upp vill säga ) .. Det gjorde det inte igår .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0