Should i stay or should i go ?


googlebild ..

chenare,
det har blixtrat och åskat så har inte kunnat uppdatera ,
men nu är det sol och fint ute ? :o .
wierd weather in sweden ,,, :o
men iaf , mamma hämtade mig vid halv två och vi handlade och lite så .
Sen åkte vi hem , jag somnade och vaknade vid sex igen , kommer inte kunna sova ikväll .
DEt åskade iaf fram till fyra, sen när jag vaknade vid sex som jag sa så hjälpte jag pappa med
att mota djur och så , har även vatt ute med lillebror . helgens planer är ikväll : va hemma fixa lite kanske städa -.- Lördag : Antagligen bankekind om det blir som jag har tänkt . Söndag : fixa allt tills Norge resan , Cirkus med brorsan + stääääääääääääääääääääda ! :( .
Och även lite plugg med ! Bildinlämning har vi ju .
skolan idag va okej , hade kemiprov som gick skit IG HÄÄÄR KOMMER JAG ! sen Matte och Tyska , so - såg på Patrioten - bra film det dära ! det var min dag , vi hörs mer ikväll !Kör nog ett inlägg från iphonen
pussssssssssss sötnosar ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0