Life Side.



foto: jag , motiv jag , redigerig på picnik.com.

aja,
skolan idag va helt okej , Drog sedan hem , käkade lite och sen hämtade Gottfrid som va på kalas
hos en kompis i Fillinge. Sen drog jag te konfa mötet träffen grejjset. Sen hem nu och plugga kemi & Göra det sista på bilden...  badade även i 15-16 grader i skolan idag , kan ju säga till er att det va svinkallt ! Men efter ett tag när benen och hela skiten hade domnat bort så va det rätt okej , ska nog ta och bada på tisdag med får se.
Hade iaf so,svenska,gympa,matte och Elevensval. Seeg och kort dag , slutade ungefär kvart över tre eller nåt ? Awesome, aah sen bussen hem och så ... Sen har det inte hänt mer . Har egentligen inte tid och sitta här men ville lixom bara uppdatera, eftersom jag inte skrev något sen igår ...
Imon på so:n ska vi se patrioten eller vad den heter och sen har vi kemiprov som jag inte kan så jätte mycket på tyvärr.. så måste plugga på nu , skriver kanske något mer sen
pusssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0