if i got no life then iam a nolifer.


ni är värd Guld tjejer ♥

Godmorgon allihoppa !
Är trött och lite hes sen igår mycket skratt och skrik !
Idag blir det att packa till Torp och fixa allt , hjälpa mamma och städa oså med .
Snäll jag är , ska även läsa min bok tror jag något iaf .
eller så läser jag den imrn när vi åker upp . Får se , ska sova ganska tidigt ikväll
eftersom vi åker upp vid halv tio hemifrån .Så det blir ju ingen bloggning sent eller vad man säger.
Det orkar jag inte , ska försöka och slänga in ett litet inlägg innan jag åker imrn , blir tyvärr dålig update
två veckor fram , först torp sen läger . Ska försöka och träffa min kära Amanda där emellan också .
Får se ! nu ska jag iaf dra ifrån datan
over and out !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0