You said i was great.



sega uppladdningsgrej, tog ungefär 5 min att ladda upp en bild ..

skolan idag va okej like always, nej men det va ganska rolig eller vad man säger. Först mentorstid med klassen , fick bilden tillbaka fick VG på dom och det betyder att jag har Vg i bild awesome ! Nästa år ska jag försöka med MVG till och med kanske får se. Sen gick jag & Emilia ner till bilden för att fixa klart placeringslapparna till avslutningslunchen sen satte vi ut alla i matsalen när vi va klara, sen gick vi till våran klass igen och såg på någon film dom hade gjort på fritids i 3:an eller något . Sen käkade vi hamburgare och tog bussen hem , drog sedan och så , sen har jag chillat sen dess. Ganska gött och sluta vid elva idag (y) internet är skitsegt , det funkar knappt. Mammas iphone internet är oxå skitsegt ! Allt är seeeeeeeegt ! Och "internet" eller vad det nu är har spärrat fb,hotmail och msn ! Det suger och jag vill ha en ny header, satte bara in en ny bild så länge ! Nej men nu klagar jag jätte mycket. Ska ta & göra något annat nu

Over and out !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0