It's not gonna matter anyway, whether i stay or i go because, I'm gonna love you forever-Peyton Sawyer One tree Hill.



tror att det är något fel på min fb, det står att det är den 15 idag hm..
tjej som inte blir något bra på bild just nu för den delen heller !

Josefinas klass var nyss här och fixade sin vagn tills imon så jag var med där och "hjälpte" till lite, snällt .
Ska bli hur GRYMT som helst och sluta skolan i morgon och få sommarlov ! Börjar inte förns elva i morgon och slutar halv tolv , en halvtimme i kyrkan sen är allt slut för den här terminen Yes ! Blir antagligen och dra till Himnabadet i morrn kväll med Emma,Matilda & Linnea och resten av halva skolan , Fredag kommer mina tjejer förhoppningsvis hit till mig och grillar och massor . Ska ladda kameran tills imorrn och ta kort på alla & sen på Josefina som slutar nian , I wish i did that . Ganska skoltrött just nu , och vill absolut inte veta mina betyg heller,
blir säkert bra iaf, godkänd i alla . Iallafall får sommarlov imon och den här sommaren ska spenderas med världens bästa . Hanna,Amanda,Emma, Matilda och massor andra folk ! Kommer bli awesome YES !

nu ska jag dra mig härifrån igen lust med att sitta här . Ville bara uppdatera min kära blogg och mina läsare

Over and out .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0