Don't hate because I had wrong.


min fina tårta från igår med persikor .
har precis käkat en macka och så . Ska snart ta och skicka över mina kontakter till Nokian ,
mormor vill ha tillbaka sin mobil som jag har lånat ett tag. Hon kommer inte förns i Juli , men har fixat minneskort och sånt till den , så ska ha den nu i ett år till . Skolan idag var rätt okej faktiskt. Bakade tårta/kladdkaka med klassen och fikade sen på det vi hade bakat . Gott . Men blev lite halvt illamående sen , ätit för mycket tårta den här helgen .. Börjar bli trött på tårta hehe . Sen lunch efter det. Käkade lite , pasta carbonara eller något . Sen drog vi (jag,Linnea,Emma,Lovisa) till kinagungan och chilla där ett tag , sen var det konsert i Åkerbogården(tror jag ) Där va vi i en timme ? kanske . Sen drog jag & Emilia till bilden för att fixa placeringkorten till avslutningslunchen för niorna imon . ,Emma&co drog till matsalen för att fixa där iför imon , och resten av klassen hade klasskamp . Sen slutade vi . Drog hem med bussen och satte mig här . Ska chilla och så för det är ju inga LÄXOR alls längre awesome . Och på söndag åker jag till Torp♥ Awesome , drar på läger onsdagen efter med ! troligsvis iaf. Får se hur det blir .

Peace out !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0