Sommarlov !



Nu har jag sommarlov ! Yes .
började elva med skolavslutning och slutade halv tolv .
Va kvar på Josefinas skolavslutning med , och följde med pappa i traktorn
när han körde Josefinas klass . Awesome , hem och käka lite mat
och fikade nyss med tårta och allt ! AWESOME dag än så länge .
Ska sedan dra mig mot Himnabadet vid sex för att hänga där på avslutningsfesten eller nåt?
Vad det nu va . Lite bilder från idag iaf. Ska dra och fixa lite oså , klockan är ju redan halv fem ?
Måste snacka med Zackrissons om när dom kommer och hämtar mig ? xd


pic 1 :jag innan skolan väntade på bussen
pic 2: Ida,Emma & Matilda
pic 3 : 9A1's vagn baksidan av den
pic 4: jag..
pic 5 : Josefinas klass !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0