Smile to the camera.

Alla utom du är helt okej .
jag grät och grät till den meningen ,
till de där orden du sa , Att alla andra funkar och är bra
utan jag , det sårade mig så sjukt mycket, kändes i hjärtat så mycket.
kändes som om jag hade en kniv i hjärtat.
Allt jag ville va då att du skulle ta smärtan .
Så att du skulle känna hur det kändes. Så att du skulle veta hur ont det gjorde
i hela mig .Allt du sa och allt du gjorde va en lögn , hela du va en lögn .
Du. och ingen annan. Det skulle kvittat om de var någon
annan , men du av alla personer,trodde aldrig att du skulle göra så. och framför
allt säga Så . Jag vblev besviken,arg och ledsen , grät varje kväll varje natt.
Undrade vad som fick dig att säga så , vad som fick att göra så .
Men sen ändå skicka ett sms mitt i natten och säga :" Jag saknar dig så .
Förlåt mig" jag tänkte ALDRIG , inte nu , inte då inte sen , inte någonsin .
Jag vill inte , jag kan inte , jag får inte, det går inte alls.', det funkar inte.
Det kommer det aldrig göra .

halva sverige är nog med på den här bilden .
Nej men halva konfagruppen iaf.
jag,Jacke,Johan & Mattsson. Det var nog meningen att jag skulle va med på bilden .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0