Just the way you are.

©MarietteJohansson ,
Bild från konfaresan till norge,

Nyss kommit hem från kusinen i Linghem , Han tog studenten idag trevligt. Fikade och käkade lite oså .
Skulle vatt ett inlägg igår med men det kom aldrig upp & är borta nu ? hm...
Men hade typ genrep elelr vad man säger tills söndag då själva gudstjänsten är . Nervööss !! :O
typ iaf ...
men gick bra då så det går väl bra på söndag med . Vi tog även kort grupp kort och en skilda för dom som ville. Jag tog enskilda hoppas de blev bra, har hjälpt mamma på förmiddagen i trädgården , snäll jag är . Har även dammsugit finrummet, snäll är jag ! :') Ska ta och städa mitt finfina rum nu
vi hörssssssssss! :L


/MarietteJohanssoN ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0