Jag gråter bara i regnet .


hemma igen från Emma & Matilda .
har haft det skitkul , sett på film , flummat och haft det allmänt mys .
Det är mer än 30 grader ute och jag ska lägga på ett altan tak kul !? nej !
Känns jätte kul , men jag måste få det gjort iaf. Åker ju på läger imrn ,
så det blir bloggpaus tills lördag/söndag .. Eftersom det inte kommer finnas
någon dator, el eller något sånt , får inte ens ha mobilen med mig tyvärr .
Får va helt bortkopplad från omvärlden i ett par dar , vill säga fyra dar.
Blir skönt ändå , komma bort från syskonen och skiten hemma
och bara vara borta, Kommer sakna mina buddy's som gör mina dagar
men får träffa dom en dag nästa vecka och hänga och chilla .
För dom är sjukt awesome my buddy´s . They make me smile .
Vi sova vid ett igår kväll och vaknade 11/12 någonting ,
käkade frulle och såg på film never look back ? eller ngt ?
igår såg vi på im a legend och Jag & Emma skrek as mycket ,
Matilda blev nästan dööv, låg och kolla ner i soffan och kramade Emma
Sjukt läskig film = Rädd Mariette hahah ,
Tack för dagen/natten/morgonen idag Tjejer ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0