it's a beatiful day.


Bild tagen alldeless nyss, redigerad i Gimp.

chena alla snyggingar!
har nyss vatt ute och tagit några egopics, kände för att ta några bara sådär. Ganska länge sen jag tog RIKTIGA egopics på mig själv, flera stycken , ändå ganska kul när det blir bra. Ska snart ta och sova , avslutningslunch för niorna imon , städa skåpen och film det enda vi ska göra , onsdag blir det SOMMARLOV! torsdag blir det antagligen och grilla med mina snyggingar i Bankekind och bada Awesome start på lovet yes ! Sen drar jag till mitt älskade torp och glömmer skiten hemma & träffar Hannisss♥ kommer bli helt awesome. Saknar henne gånger 1000 . Nu ska jag dra mig mot sängen och hitta min mobilladdare
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0