i didn't happend once, it didn't happend twice.

... it happend all over again ..

© MarietteJohansson ,

TA INTE MINA BILDER...

Coola snubben på alla övergång ställ i Norge ! min nya idol ! Han var fett cool , Och mycke snyggare än svenskarnas ju !

iaf , kom hem vid ett/ två kanske , har käkat lite sovit lite. gråtit och så . Tar inte upp varför ens här .  Har iaf haft det grymt den här veckan . en dag mer än det var tänkt , satt på ett tåg i 2,5 h igår för det brann på sidan av järnvägen lite längre fram så vi hade strömavbrott . Varmt vare med . Inga toaletter som funkade heller -.-'. Det slutade iaf med ett tåg till sundsvall & en hotell natt ! Asgött . Dock gick jag upp fem i morse så är galet trött nu och humöret är off ! Två missade tåg & fast på ett tåg i 2,5 h . Annars har det vatt bra iaf ., Nu ska jag fixa allt för imon med . Men har haft det Grymt somsagt . Bilder kommer upp i olika inlägg .De är ju faktiskt 450 stycken.. Hehe.. Det är ju inte de man kallar några eller hur ? Fattar inte att folk har läst min blogg utan några nya inlägg alls ? Hm... najjs iaf

I'm back bitches!

// MarietteJohanssoN !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0