Hos dig är jag stark .


© MarietteJohansson ,

hör åskan på lång håll ? inte bra , är as åsk rädd om man säger så , eller var iaf ,

Hej på er !

bloggar lite halvt dåligt just nu eller vad säger ni ? Ska bättra mig , ska kanske byta till devote.se med får se . Håller på och städar badrummet och rensar ogräs ute , inte precis det roligaste om man säger så , mitt rum måste städas också ju . opps ! glömt det haha nejdå men har bara inte kommit dit än. Pappa och resten av familjen förutom Sara som snart drar igen är hemma .  Annars är jag ensam hemma , Gött det med iaf. Ska träna på det jag ska säga tills imon , har lagt fram klänningen och skorna och örhängena , så allt är klart tills imon förutom den sista städningen . Bäst att göra klart det nu eller vad säger ni ? ;) Skriver mer ikväll , hoppas jag , blev inte så igår för den delen heller .
Pusssssssss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0