då var man konfirmerad då ;)


somsagt på rubriken , så är man konfirmerad nu :) Awesome , haft det skit kul det senaste året , tråkigt egentligen att det är slut nu . Har haft lite firande för mig hemma och de åkte för en halvtimme timme sen . Har fått lite presenter oså . 1700 spänn än så länge ,  fick även massa örhängen , armband/halsband/cd/tårtspade/glasskål . Fick även ett par rosor i en bukett . Har knappt knäppt några foton men Amanda tog några som hon ska skicka till mig sen så jag får dom, pappa är ju inte den bästa på och ta kort precis heller. Haha, men har haft en toppen dag iaf, var lite stressad imorse men jag hann precis ! (y) Snackade lite för snabbt i kyrkan tydligen, gör det när jag är nervös -.- to bad lixom , men skolan är iaf snart slut , går tills på onsdag sen är jag frii tills augusti Awesome Like IT ! då börjar jag nian dock :(
Har norskar något liv ? eller är dom bara rika som slänger sina pengar där hmm,,, ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0