-people always leave.. but sometimes.. they come back


The worlds best place !
En vecka om året .
En vecka då man får träffa alla saknade personer som alltid är där .
En vecka man bor i husvagn !
En vecka helt enkelt som är underbar !

Godmorgon .

Vaknade vid åtta , gick upp nio läste min Bok :D :D
Ska fortsätta och städa och packa och så nu .
Har egentligen inte något vettigt och skriva men ändå ,
pappas dator dampar ju så jag va tvungen och fixa hans dokument ,
de viktigaste från gamla datan . Snäll jag är , nu ska jag ta och
fixa dvd så den funkar tills ikväll . Vädret är ju inte det finaste eller hur ?
Det regnar :( *sadface* ..

PEACE OUT ♥

bilden är tagen från Google, Bild på ladan på torp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0