varje gång jag ser dig vill jag va med dig .


godmorgon ,
vaknade vid tio i nio ungefär när pappa
kom in och sa att djuren hade gått ut -.-
så de va bara och gå upp och åka .
mina pengar är slut på mobilen för andra gången den här
månaden och nu kan jag inte fylla på mer . duktigt .
Blev iaf att dra in till stan igår med Emma och Matilda ,
gick en sväng på stan men hittade inget speciellt.
sen drog vi hem till dom och käkade och chilla och snackade typ .
drog hem vid halv åtta , sen hade de gått ut djur så vi flyttade dom
och massor så va inne vid tio och jag gick och läste då och sen somnade
vid tolv eller något ? vet inte . Ska kanske träffa någon idag får se
nu ska jag iaf dra vidare . bloggar inte mer än ett inlägg per dag :/

over and out .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0