förlåt , för att jag gör fel .


Gammal bild från min födelsedag .

sitter med tårar,svullna ögon och nyser . Nytt klippt gräs och en
smartperson som är allergisk mot stenfrukter inser att det inte är så
jätte smart att äta körsbär , det resulterar att jag har ont i ögonen, har tårar
och nyser+ att det kliar i gommen . Ska nog ta en allergitablett tror jag .
Ska sluta klia mig i ögonen med .

nu skiter vi i det

Chenare ,
har nyss fikat,ska vänta tills min syrra kommer tillbaka från ladugården ,
då ska vi fixa altantaket , vi är tvugna och flytta "en ribba" för pappa
och Josefina va och fixade nytt tak men det va för kort så därför
måste vi flytta in ribban , sen är det bara och lägga på taket och
skruva fast det , sen är det klart ! Awesome ,
nu ska jag ta en allergitablett.

ciao !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0