You are my bitch.


blicken;)
Godmorgon ,
har varit vaken cirka en timme ?
Efter att jag har bloggat klart så ska jag ta en macka , otroligt nog är jag hungrig ..
Tar nog 12,28 bussen in till stan med mina tjejer.
innan dess ska jag hinna käka/duscha/sminka mig och locka håret hade jag tänkt .
får se om jag ska locka det , lite iaf !
Får se somsagt , nu tror jag att jag ska dra ifrån , har ju somsagt fortfarande bara en timmes
datatid fram till skolan börjar typ . Så har suttit 58 minuter nu drygt, så måste dra ,
fixar lite med pengar , ska ge '200-300 till pappa för mobilräkningen sen får jag se. Har då 100 spänn
kvar till stan , får ta fram lite mer .

we call it over and out !


Emma & Matilda . Ni är bäst , ni är mina bv , så gryymt glad att jag har er två .
gråter ut mina tårar på er . Tack för att ni finns babes ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0