"Imprinting on someone is like... Like when you see her... Everything changes. All of a sudden, its not gravity holding you to the planet. It's her... Nothing else matters." - Jacob Black


bild från skolavslutningen .

har sovit lite nu , sett på simpsons,sett på Amazing Race & Nu , how i met your mother .
Känns ganska onödigt . Vädret är inte bra , jag mår inte sådär jätte bra , Typ Molnigt och så ,
och deppigt väder tyvärr. Känner att jag inte har någon stor blogglust heller .. klagoinlägg typ .
men iaf , hemma hela veckan tror jag , får se. vi hörs kanske mer inatt sen , inatt ska jag
inte somna halv tre och vakna nio imrn , nu ska jag se how i met your mother och ta en macka !

over and out ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0