"I wanna forgive you and I wanna forget you" - Lauren Conrad


Glömde säga att jag köpte tre stycken örhängen för 20:- spänn med på Ur& Penn .
REA ! Håller just nu på och plocka iordning på mina kläder och på mitt rum ,
ska till Matilda imrn om pappa tilllåter det, Han tycker att jag ska va hemma.
Han tycker att jag har varit borta för mycket, får se hur det blir med det oxå .
Ser även på lotta på liseberg och letar efter pappas filer. kul nej !?
Ska inte skriva så jätte mycket , mår inte så där jätte bra ,
deppig och så . Hänt lite men ändå inte .
Ni får även slänga in lite kommentarer , ! :D
over and out


Kommentarer
Postat av: Ellen - bilder och vardag

sv: Tack detsamma :D

Ja, jättebra! Själv då?

2011-07-04 @ 22:19:52
URL: http://ellenannajosefiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0