i walk alone .


old picture ? ooh yess.

hemma igen nu ,
kom väl hem cirka tre eller något ? Det har åskat och regnat massor .
har sovit från halv fyra till tio ungefär , Hur ska jag lyckas somna sen då ?
lyckas nog , Insåg förut att jag har bara vatt hemma högst 10 dagar på sommarlovet.
inte ens det kanske fem ? Skitsamma , Ska snart gå och sova igen och försöka
bli bättre i mina ögon och hals , gör skietans ont . Orkar inte blogga just nu ,
kände ändå att jag ville va lite social , Silvia fixade ju bloggen men blev
inte nöjd med headern:(Förlåt Silvia, Nu ska jag sova ,
bloggar mer senare .

Godnatt


Kommentarer
Postat av: silvia

Men skicka, en beskrivning på hur du vill ha det då;)

2011-07-03 @ 13:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0