i never promised you a ray of light


söt åsna som va på ett ställe där vi sov i Mora :)
chenare ,
har käkat lite nu och har nästan städat klart, bara lite saker som ska upp på vinden typ .
Lät som om det åskade nyss men jag vet inte. Kan inte blogga lika mycket längre nu
eftersom han ska bo i vårat rum vid kontoret så kan inte blogga på kvällarna tyvärr :/
men jag tidsinställer en del med . Ska iaf blogga en gång till idag om jag kan !
Tack Silvia för designen och headern blev skitbra. Fattas bara lite bilder i menyn och bloglovin'
och translate och facebook länk grej , nu måste jag dra , ska nog sätta på min mobil med ?
Den har vatt avstängd ett antal timmar ,
over and out yes ! :)

vi rullar,vi rullar, vi rullar ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0