before and after.


Dom är hemma igen :D Awesome (y)

ser på systrar i jeans andra sommaren nu och är dötrött .
Ska nog ta och sova när den är slut dvs. halv tolv. De va läääänge sen jag
somnade så tidigt , brukar sluta med att jag somnar ett/halv två .
Något skumt väder ? Himlen är rosa och lila utan att solen är framme ?
Scary ! Ska antagligen träffa mina tjejor på onsdag och snacka snacka snacka .
På tisdag kommer de en polack som ska bo här i flygeln på mitt rum .
så ska flytta in i det stora huset ett par veckor. Får se när jag får mitt "hus" tillbaka.
Måste in till stan en dag med . fixa lite nya grejjer.
nej men nu ska jag se på filmen igen . Vi hörs imon
Godnatt !

Kommentarer
Postat av: Malin

Vann du helgens blogg? vinnaren finns nu presenterad på min blogg!

2011-07-18 @ 09:01:22
URL: http://maalinericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0