bakom molnen finns den klarblå himmelen .


Är inte så kort egentligen ..

Tog på mig skorna efter jag käkade vid tolv/ett och gick och träffa mina babes.
Behövde gråta lite och snacka lite med dom . Hamnade hos dom , lite flum lite snack
och sen käkade jag där med . Nu vet ni min dag , ska nog käka lite grillat sen med .
imorrn drar jag in till stan med dom (IGEN !) va där senast i onsdags , ska försöka och få
med ett par leggins och en parfym hem ! Min är slut och legginsen trasiga , går nu mera med
shorts . Hatar jeans ! typ iaf. De har jag inte så många av heller för den delen . Drygt en månad kvar tills
skolan börjar och det som är planerat nu är : rix fm med tjejerna , keep it loud , bio och sova över. och
sen blir det ju massa mer . AWESOME !!! Nu ska jag käka lite grillat med min familj , vi hörs imorn igen .

/Mj ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0