back från Norrland.



På bilderna är dels solnedgång i Mora . Flygplan som nyss gått upp från Arlanda.
Och den grymt branta baken på Skuleberget tänk hela vägen upp var sådär .
Liftarna va stängda.

Hemma nu igen från Norrland eller vart det va ,
vi va lite överallt där uppåt i landet om man säger så .
Östersund,Ö-vik, Sundsvall,träsk,Höga kusten,Mora mm.
Vi gick upp för Skuleberget vilket va grymt brant & högt
resulterade att jag inte kunde andas pga.. brant&högt +astman ..
MEn gryymt fint var det där uppe . Vi gick upp på något berg
vid siljan igår med , men inte ändå upp , även det fint .
Har massor fiiin fiina bilder som kommer upp snart ,
så fort FANNY ! kan ge mig mitt usbminne !
Nu är jag sjukt trött har åkt bil hela helgen ,
sovit sisodär varmt och trångt , sov brevid syrran
på nätterna i stugorna . Stannade en stund på Arlanda och
fotade lite när planen gick upp.  Nu Ska jag dra ifrån
och ta en macka eller något

ciao snyggingar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0