a real friend is hard to find. difficult to leave and impossible to forget"


Hola Amigos ( jag kan inte spanska -.-)
därför är googletranslate bra i det fallet .
Har nyss lagt in en annons på blocket . duktig jag är eller inte .
Har iallafall gjort klart på rummet och hallen utanför nu så han kan
flytta in nu , han skulle komma till fem så får se när han dyker upp .
Vill ut och fota lite men kameran är ju full :( så får ta och vänta lite med
det ,behöver ju ett usbminne till det. Fixar fb länk och bloglovin' ska
försöka och få in bloggsvar med jag kommer ALDRIG in på det och jag
vet inte mitt lösen heller :( inte så jätte lyckat men måste dra nu
innan polacken dyker upp

Puss'n !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0